23 – de nem akármilyen szülinap!

Nos, itt az ideje egy rövid beszámolónak a múlt szombati napról. Azért szeretném megosztani Veletek ennek a napnak az eseményeit, mert az valami különleges volt, eltérő attól, amit az előző években tapasztaltam. Valahogy, az elmúlt 2 évben mindig úgy jött ki, hogy dolgoztam a szülinapomon, és igazándiból ajándékot sem kaptam, tekintve, hogy a családom otthon volt, barátnőm pedig nem volt, és igazán nagy ünneplést se csaptunk. No de idén!

A story úgy indult, hogy Május 14. szombatra esik, de a rend kedvéért én péntek éjjel még hajnal 4-ig dolgoztam. Noha már 4 órája tartott a szülinap, nem éreztem túl vidámnak magam, meg voltam fázva, haza kellett éjjel bicikliznem a hidegbe, és úgy egyáltalán, szar volt a kedvem. No, de ekkor fordult a kocka! Hazaértem, és az egész ház fel volt diszitve lufikkal és mindenféle dologgal, amit utoljára szerintem a 10. szülinapom környékén láttam, plusz, ébren is maradt a barátnőm, hogy felköszöntsön, úgyhogy sokkal jobb kedvel mentem aludni.

Steak reggelire

A reggel azzal indult, hogy, khm..Tehát, mikor én felébredtem, meg lett mondva, hogy szépen várok a jelre, és csak akkor mehetek le reggelizni. Furcsa volt, hogy hallottam a Sorayat sütni, de azt gondoltam biztos tojás, vagy esetleg virslit. De nem. Sajnos a képről lemaradt a köret és egy hülye felirat is van, de csak snapchatre mentettem le (@balazsjudik aki követni akar). A lényeg az egész storyban, hogy többször viccelődtünk ezzel, hogy a kedvenc MMA harcosunk, Conor McGregor többször utalt a hatalmas vagyonára azzal, hogy “Ő reggeli is steaket eszik”. Néha én is előttem, hogy “na, hogyha majd ott tartunk, hogy reggelire is steak van, akkor…” Úgyhogy, egy napra Conor McGregor lettem, egy kicsit.

GoPro

Ezután megkaptam az ajándékomat, ami egy GoPro Hero kamera volt. Régóta terveztük, hogy a Shanghai-Phuket utazáshoz szeretnénk egy kamerát, úgyhogy ennek nagyon örültem.
Ezután felkerekedtünk és bementünk a városba, kicsit sétálni, vásárolni. Én megleptem magam egy inggel és egy farmerral, meg beültünk kávézni, de igazándiból nagy jelentősége nem volt a dolognak, amolyan időkitöltés estig. Főleg azért, mert hűvös, esős idő volt.

Miután hazaértünk, indult a tortázás. Nem csak, hogy baromi jól néz ki a otthon gyártott, epres mascarpones torta, de nagyon finom is volt. A pezsgő is jó volt, kicsit ilyen édes, buborékos rosehoz tudnám hasonlitani. Az egész élmény kicsit olyan volt, mint mikor kis koromban otthon ünnepeltünk a családdal. Azt hiszem ez a sok apróság az, amitől olyan semmilyen volt az elmúlt két évben a szülinapom.

Tortázás után én lefeküdtem aludni egy pár órát, az előző éjszakai munka miatt. Este 20.30-ra voltunk hivatalosak vacsorázni az “Olive” nevű étterembe, Aarhusban. A hely érdekessége az, hogy viheted a saját italodat, amitől hirtelen sokkal megfizethetőbbé válik a vacsora. Három fogás volt, az előétel egy hal leves, az nagyon jó volt. A főétel marha szelet volt, káposztával, édes hagymával. Jó volt, bár a hús egy kicsit száraz volt szerintem. A desszert panna cotta, passionfruit fagyival, na az viszont remek volt. Alapvetően nem az étel volt, amitől jó lett az egész vacsora, hanem az élmény, hogy szépen felöltözve a barátnőmmel el tudtunk menni és ki tudtunk kapcsolódni kicsit, azzal a tudattal, hogy másnap nem kell dolgoznunk.

Az este végén, vacsora után a bementünk a kávézóba ahol dolgozom. Mivel szombat este volt, DJ is volt, úgyhogy remek hangulat volt. Pár koktél után, több kollégával együtt hatalmas táncok meg mulatozások voltak, egészen talán hajnal 3-ig. Nagyon jó érzés volt, hogy mindenki szeretettel látott, megölelt, felköszöntött és együtt szórakoztunk.

Összességében, nagyon jó szülinap volt, kétségtelenül annak köszönhetően, hogy a barátnőm rengeteg energiát tett a szervezésbe. Továbbá, köszönöm mindenkinek, itt is, a köszöntést, nagyon jól esett, hogy rengeteg üzenetet kaptam napközben!